Project Manager
Projekt w sektorze publicznym, budowanie systemu do obsługi wniosków o dofinansowanie dla beneficjentów.
Kluczowe obowiązki
- Przygotowanie, przeprowadzenie, zamknięcie projektu
- Zarządzanie zespołami złożonymi z architekta, analityków, developerów
- Zarządzanie i raportowanie zgodnie z procedurami Delivery
Nasze wymagania
Kompetencje twarde
Praca będzie skupiona wokół następujących zadań:
- Organizacja pracy własnej (zarządzanie priorytetami, planowanie pracy, podsumowywanie pracy)
- Przygotowanie projektu
- Organizowane i uruchomianie poszczególnych faz projektu
- Budowanie zespołu, identyfikowanie potrzebnych ról I kompetencji
- Zarzadzanie kilkoma zespołami jednocześnie
- Tworzenie harmonogramu oraz zarzadzanie nim w trakcie trwania projektu
- Planowanie budżetu oraz zarządzanie nim w trakcie trwania projektu
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie zależnościami w projekcie
- Przygotowanie dokumentacji zarządczej projektu
- Monitorowanie celów i stanu projektu
- Zamykanie projektu
- Znajomość Prince2, Agile (Scrum, Kanban)
- Rozwiązywanie problemów
Mile widziana także znajomość IBM BAW, IBM App Connect
Kompetencje miękkie
- Samodzielność działania
- Umiejętność słuchania
- Otwartość na zmienne środowisko pracy
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Proaktywność w kontaktach z zespołem i klientem
- Umiejętność negocjacji pewnych rozwiązań z odbiorcami (cierpliwość, dbałość o szczegóły)
- Umiejętność przyjmowania i udzielania feedbacku
Formy pracy
Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej, w biurze w Gdyni i Warszawie
Benefity pozapłacowe
- Benefit System kafeteryjny
- Enelmed – możliwość skorzystania z oferty grupowej pakietu medycznego dla siebie oraz kogoś z bliskich (płatność za pakiet w gestii współpracownika)
- Dostęp do szkoleń i certyfikatów
- Wyjazdy integracyjne i integracje lokalne