Oprogramowanie

IBPM Toolkit Mailowy

Biblioteka zawierając podstawowe integracje wykorzystywane do obsługi poczty elektronicznej rozszerzająca pudełkową funkcjonalność IBM BPM i umożliwiająca wysyłanie notyfikacji w dowolnym momencie trwania procesu, a nie tylko w przypadku pojawienie się nowego zadania. Całość rozwiązania jest dedykowana do konkretnej wersji produktu IBM BPM, nie wymaga, dodatkowych instalacji. Oprócz starndardowych mechanizmów odpowiedzialnych za pobranie i wysyłanie notyfikacji z wykorzystaniem protokołów tj.: IMAP, SMTP, POP3, umożliwia także przenoszenie, usuwanie wiadmości oraz ich zapis do pliku *. eml.
Całość notyfikacji może również zostatać zapisana w repozytorium dokumentów jako plik eml, i może stanowić element historii sprawy.

Dedykowany dla firm:

Tworzących oprogramowanie na bazie technologii IBM BPM, Software House, Działy Wytwarzania Oprogramowania w firmach posiadających własne Zespoły IT.

Rekomendowany dla branż:

Każdej branży, w której jest wykorzystywane oprogramowanie IBM BPM, mogą to być: Energetyka, Telekomunikacja, Ubezpieczenia, Bankowość, Administracja i Zarządzanie Majątkiem, Dostawa Towarów, Logistyka, Badania Statystyczne.

Funkcje biznesowe produktu

  • Rozszerzenie funckjonalnosci IBM BPM związanych z notyfikacją i odbiorem korespondencji.
  • Możliwość archiwizacji wysłanych maili.
  • Podwaliny pod globalne mechanizmy do obsługi korespondencji w oragnizacji oraz rozwiązania RPA (obotic Process Automation).

Funkcje techniczne produktu

  • Zarządzanie połączeniami/sesjami (kontrolowanie otwierania i zamykania połączeń).
  • Zarządzanie timeoutami (konfiguracja na poziomie wywołania metody).
  • Obsługa najważniejszych metod:
  • pobieranie nagłówków maili (możliwość określenia limitu),
  • pobieranie maili (możliwość określenia limitu),
  • wysyłanie maila (dwie metody – jedna void, druga zwraca wysłanego maila),
  • przenoszenie wiadomości między folderami, 
  • oznaczanie jako przeczytane, 
  • pobieranie listy folderów, 
  • forward maila. 
  • Metody do pobierania i wysyłania maila zwracają (opcja konfiguracyjna) plik .eml reprezentujący maila, tj.: treść wiadomości, załączniki i wszystkie nagłówki, co pozwala na łatwiejszą archiwizację wysłanych i przeczytanych wiadomości. 
  • Biblioteka mailowa jest wykorzystywana z powodzeniem u klientów z dużym wolumenem obsługi maili, zarówno czytanie jak i wysyłanie. 
  • Obsługa SSL.

Korzyści dla Firmy Użytkownika

  • Wykorzystanie w komunikacji z klientem dedykowanych skrzynek firmowych, a nie pracowniczych.
  • Porządek w komunikacji wychodzącej i przychodzącej  w organizacji, która jest prowadzona tylko poprzez skrzynki dedykowane, a nie pracownicze. 
  • Podwaliny pod RPA (Robotic Process Automation), czyli mechanizmy odpowidzialne za masowe przetwarzania informacji od i do klienta. 
  • Możliwość pełnej archowizacji “sprawy”.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przedstawimy ofertę.

Zaproś nas na spotkanie