IBPM

Pozwala na zarządzanie ludźmi wykonującymi zadania bez względu na ich lokalizację. Umożliwia m.in. automatyczne optymalizowanie przydziału zadań do osób oraz zespołów oraz tras dotarcia pracowników terenowych do klientów. Daje każdemu uczestnikowi wgląd online w potrzebne informacje.

Najważniejsze korzyści

Automatyzacja procesów

Eliminacja niepotrzebnych czynności w oparciu o sprawdzone wzorce procesów i reguły biznesowe.

Optymalizacja tras

Optymalizacja czasu i kosztu obsługi zleceń serwisowych w terenie. Mechanizmy i algorytmy oparte o dane geograficzne, unikalne kompetencje i doświadczenie pracowników lub podwykonawców

Analiza i monitoring

Informacja o lokalizacji wykonawców. Analiza wszystkich danych w czasie rzeczywistym.

Zarządzanie incydentami

Realizacja procesów obsługi klienta. Zarządzanie i monitorowanie poziomu SLA.

Konfigurowanie cech zespołu

Możliwość konfigurowania cech każdego zespołu jaki ma realizować zlecenia (na przykład: posiadane kompetencje, doświadczenie, znajomość technologii, obsługa klientów VIP, staż pracy itp.).

Wsparcie sprzedaży

Ustalanie planów i generowanie list adresowych dla sprzedawców w terenie. Obsługa leadów oraz monitorowanie działań handlowych.

Aplikacja mobilna

Prosta i szybka obsługa zleceń przez wykonawców. Stała komunikacja z serwisantem w terenie.

IBPM Service Management wspierane między innymi technologią IBM

IBPM Service Management zbudowany jest w oparciu o jedną z wiodących na świecie platform typu Intelligent Business Process Management (wg Gartner) czyli IBM BAW. Platforma IBM BAW pozwala na budowę rozwiązań do zarządzania dowolnymi procesami dla firm różnej wielkości. Spełnia standardy wymagane przez największe korporacje i jest w pełni skalowalna. IBM BAW udostępnia również funkcje zapewniające zachowanie zgodności z wieloma przepisami instytucji, takimi jak: bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo prawne, zgodność z wieloma normami, w tym kontroli i zarządzania kodem źródłowym.

IBM ODM

Wizualne konfigurowanie reguł biznesowych, dzięki czemu zasady jakie obowiązują w organizacji mogą być uruchomione w ramach systemu Service Management. Dzięki temu możemy automatyzować wiele decyzji i przyspieszać proces zdejmując konieczność ręcznego podejmowania decyzji przez pracowników.

IBM BAW

Profesjonalna platforma IBPM pozwalająca na automatyzację dowolnych procesów w organizacji, tworzenie aplikacji do obsługi spraw nieustrukturyzowanych oraz zarządzanie dokumentami/plikami bez względu na skalę.

IBM DataPower

Gateway warstwy aplikacyjnej pozwalający na udostępnianie usług innym systemom oraz aplikacjom mobilnym.

IBPM Mercury

Kompletna i szybka informacja o zleceniu i historii operacji. Repozytorium wszystkich danych o zleceniach w wielu perspektywach umożliwia pełne raportowanie.

Google API

Wyznaczanie najkrótszego czasu dojazdu serwisanta między lokalizacjami klientów. Prezentacja lokalizacji wykonawców na mapie.

RPA

Automatyzacja zadań oraz minimalizowanie czynności wykonywanych przez użytkowników.

przewagi konkurencyjne

Inteligentny optymalizator

Rozwiązanie IBPM Service Management z dedykowaną warstwą analityczną (przeglądanie, drążenie zadań, predykcja). Kluczowym elementem jest inteligentny optymalizator oparty o technologie IBM i Google.

Ocena wydajności

Weryfikacja stanu realizacji poszczególnych zleceń, ich terminowości, opóźnień.

Dobór zespołu do zlecenia

Zarządzanie zadaniami współpracowników oraz pracowników innych firm, którzy rozproszeni są w wielu lokalizacjach, miejscach, miastach lub krajach.

Łatwe zarządzanie procesem

Rozwiązanie IBPM Service Management pozwala zebrać w jednym miejscu wszystkie zadania realizowane przez pracowników terenowych oraz pracowników stacjonarnych bez względu na rodzaj wykonywanych zadań w organizacji.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem IBPM Service Management w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami!