Szybka, powtarzalna i elastyczna integracja między systemami operacyjnymi i zarządzającymi. Ułatwienie w tworzeniu, budowaniu i obsłudze złożonych innowacyjnych usług. Niezależność interfejsów od technologii umożliwiająca stosowanie w dowolnym scenariuszu usług cyfrowych.
Możliwość udostępniania infrastruktury telekomunikacyjnej dzięki dodatkowym formularzom elektronicznym, bez czekania na integrację między operatorami.
Interfejsy API umożliwiające modułową architekturę platformy, pozwalając firmom na abstrakcję złożoności i ustalenie zestawu funkcji platformy, które można wykorzystać do radykalnego skrócenia czasu wprowadzania na rynek nowych usług.
Obniżenie kosztów poprzez uproszczenie operacji oraz standaryzację interfejsów.
Wdrożenie umożliwiające operatorom współpracę w celu świadczenia usług telekomunikacyjnych w skali globalnej, konkurencyjnych na dzisiejszym rynku.
Standardy zapewniające pragmatyczny sposób na radykalne skrócenie czasu i ryzyka związanego z projektami transformacji biznesowej, bieżącą konserwacją i przyszłymi żądaniami zmian.
IBPM Inventory HUB zbudowany jest w oparciu o jedną z wiodących na świecie platform typu Intelligent Business Process Management (wg Gartner) czyli IBM BAW. Platforma IBM BAW pozwala na budowę rozwiązań do zarządzania dowolnymi procesami dla firm różnej wielkości. Spełnia standardy wymagane przez największe korporacje i jest w pełni skalowalna. IBM BAW udostępnia również funkcje zapewniające zachowanie zgodności z wieloma przepisami instytucji, takimi jak bezpieczeństwo danych, bezpieczeństwo prawne, zgodność z wieloma normami, w tym kontroli i zarządzania kodem źródłowym.
Wizualne projektowanie prostych i bardzo skomplikowanych reguł biznesowych, dzięki czemu procedury jakie obowiązują w organizacji mogą być bez programisty uruchomione jako kod aplikacji IT do podejmowania automatycznych decyzji w dowolnych procesach (procesy zakupowe, sprzedażowe, produkcyjne i inne).
Profesjonalna platforma IBPM pozwalająca na automatyzację dowolnych procesów w organizacji, tworzenie aplikacji do obsługi spraw nieustrukturyzowanych oraz zarządzanie dokumentami/plikami bez względu na skalę.
Gateway warstwy aplikacyjnej pozwalający na udostępnianie usług innym systemom oraz aplikacjom mobilnym.
Ralizacja oraz modyfikacja zamówienia klienta, weryfikacja dostępności usług na wskazanym adresie, weryfikacja oraz walidacja zamówienia na danym adresie oraz umówienie wizyty serwisanta.
Automatyczne powiązanie zamówień z umowami z systemu klasy CRM oraz integracja z systemem klasy FSM w celu synchronizacji statusu zamówień lub usterek.
Możliwość wysłania zamówienia w sposób manualny przez operatora nieposiadającego integracji, możliwość ręcznej walidacji adresu z formularza oraz możliwość umówienia serwisanta bezpośrednio z formularza procesu manualnego.
Program Open API TM Forum to globalna inicjatywa umożliwiająca kompleksową łączność, interoperacyjność i przenośność w ramach usług opartych na ekosystemie telekomunikacyjnym. Dzięki wykorzystaniu ustandaryzowanej komunikacji platforma pozwala na integrację z dowolnym operatorem. Standard udostępnia ponad 50 interfejsów pozwalających zautomatyzować komunikację między operatorami.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |