IBM RPA

Robotic Process Automation

IBM RPA

To rozwiązanie oparte na zastosowaniu robotów wykonujących działania poprzez symulację pracy pracowników merytorycznych. Idealnie sprawdza się przy automatyzacji powtarzalnych, rutynowych zadań. 95 procent organizacji, które wdrożyły zrobotyzowaną automatyzację procesów (RPA), twierdzi, że poprawiło to ich wydajność. [i]

[i] Wyniki badania „Global Robotics Survey”, które zostało zrealizowane przez firmę Deloitte.

Korzyści biznesowe

Większa przepustowość

Znaczne skrócenie czasu realizacji zadań umożliwiające firmie generowanie wyższej wartości dla klientów.

Szybszy zwrot z inwestycji

Możliwość uzyskania pewnego zwrotu z inwestycji już w pierwszym dniu po uruchomieniu rozwiązania.

Praktyczne wykorzystanie AI

Boty RPA działające w oparciu o sztuczną inteligencję, umożliwiające szybkie wykonywanie zadania.

Mniej błędów ludzkich

Niemal całkowite wyeliminowanie nieuniknionych błędów podczas kopiowania i wklejania szeregu tych samych danych wprowadzanych do wielu systemów.

Koncentracja na biznesie i IT

Możliwość automatyzacji procesów z wielu obszarów, np. zarządzanie zdarzeniami czy udzielanie wsparcia klientom.

Łatwe i szybkie wdrożenie

Proste zasady licencjonowania, platforma niskokodowa i wiele opcji wdrażania.

W pełni wyposażone rozwiązanie RPA

Zintegrowana technologia ORC i inteligentne czatboty umożliwiające automatyzację większej ilości zadań.

Baza danych uwierzytelniających

Możliwość zachowania danych logowania dla swoich botów i zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Niższe koszty użytkowania

Możliwość uruchomienia wielu botów na tym samym wirtualnym hoście.

Model wdrożenia

Przy tworzeniu botów działamy w ścisłej współpracy z klientem, dobierając funkcjonalności jak najpełniej odpowiadające jego potrzebom. Dzięki IBM RPA tworzenie, testowanie i wdrażanie nowych schematów automatyzacji to kwestia godzin, a nie dni czy nawet miesięcy. Pozwala to na szybkie sprawdzenie scenariuszy automatyzacji i wybór tego, który dla organizacji przyniesie najwięcej korzyści.
Dzięki zastosowanej technologii boty można tworzyć bez programowania, wybierając komendy z bardzo rozbudowanej palety, a nagrywanie interakcji z użytkownikiem przyspiesza budowanie skryptu.
Wyjątkowa architektura pozwala uruchamiać jednocześnie wiele botów na każdej stacji roboczej. Platforma to komplet funkcjonalny do szybkiego rozpoczęcia pracy w modelu SaaS lub on-premise.

Dlaczego warto automatyzować powtarzalne zadania

Wg badań WorkMarket, 53 procent pracowników uważa, że może uwolnić ok. 20 godzin pracy miesięcznie dzięki automatyzacji przyziemnych zadań biurowych ii Bot może uwolnić pracowników od zadań, które poprzez swoją rutynowość wpływają na obniżenie motywacji. A z powodu powtarzalności i pewnego stopnia odtwórczości nacechowane są prawdopodobieństwem popełnienia błędu (przepisywanie danych, porównywanie wartości kolumn, etc.).
Dzięki temu pracownik może skupić się na ważnych zadaniach, wykorzystując swoje umiejętności i wiedzę. Dodatkowo, dzięki botom można zintegrować dowolny system natychmiast, bez prac programistycznych!

Jesteś zainteresowany wdrożeniem IBM BAW w Twojej firmie? Skontaktuj się z nami!

HCM Automatization czyli Robot w zespole HR

Dbając o stały rozwój kompetencji pracowników, działy HR wkładają wiele pracy m.in. w stworzenie programów szkoleniowych i rozwojowych. O ile merytoryczna część tego procesu jest najczęściej ciekawa, o tyle zebranie informacji podsumowujących, uzyskanie feedbacku i zgromadzenie certyfikatów bywa żmudne i zabiera sporo czasu. Ten techniczny proces może wykonać Robot. Jego zadaniem jest zebranie informacji w momencie, kiedy ona powstaje, wyłapanie jej np. gdy uczestnik szkolenia wypełnia ankietę po jego zakończeniu. Robot niczym pracownik, regularnie odczytuje informacje i skrupulatnie zapisuje w systemach, które mu wskażemy. Nie wymaga on pilnowania, dyscyplinowania, pamiętania czy przypominania. Informacja w uporządkowany sposób spływa w trybie rzeczywistym do HR’ów.