Analityk Integracji
Projekt w sektorze publicznym, budowanie systemu do obsługi wniosków o dofinansowanie dla beneficjentów.
Kluczowe obowiązki
- Prowadzenie analizy systemów
- Projektowanie integracji pomiędzy systemami IT w konsultacji z Architektem
- Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji projektowej
- Wsparcie zespołu w projektowaniu procesów
- Formułowanie wymagań dla systemów w oparciu o notacje BPMN i UML
- Komunikacja oraz współpraca z zespołem analityków, konsultantów, architektów, developerów i pozostałymi interesariuszami projektu
- Wsparcie testów oraz wdrożenia rozwiązania
Nasze wymagania
Kompetencje twarde:
- Doświadczenie przy realizacji projektów z Administracją Publiczną
- Minimum dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu analiz systemowych
- Praktyczna znajomość narzędzi Enterprise Architect, Jira
- Znajomość notacji UML i BPMN
- Udział w co najmniej 1 integracji systemów IT
- Umiejętność tworzenia dokumentacji biznesowej (opisywanie wymagań, tworzenie szablonów, zachowanie struktury i kompletności)
- Umiejętność tworzenia dokumentacji procesowej (opis procesy, wejście, wyjście, możliwości optymalizacji, itp.)
- Umiejętność dekompozycji zakresu na EPIC’i oraz User Story
- Umiejętność opisywania User Story
- Umiejętność opisywania kryteriów akceptacji dla User Story
- Umiejętność opisywania szczegółowych wymagań w ramach User Story
- Metody/sposoby pozyskiwania wymagań
- Zarządzanie zakresem projektu
- Umiejętność opracowywania przypadków testowych
- Znajomość metod testowania i realizacja testów
- Znajomość zasad komunikacji z Klientem i w projektach
- Umiejętność określenia złożoności zadań i ich wycen
- Praca z kilkoma zespołami jednocześnie
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie zależnościami w projekcie
- Znajomość Prince2, Agile (Scrum, Kanban)
- Umiejętność rozwiązywania problemów
Mile widziane także:
- Wiedza na temat rozwiązań IT (IBM BPM, IBM App Connect,IBM ODM systemy raportowe, systemy integracji),
- Umiejętność tworzenia makiet (UX/UI) (znajomość zagadnień i zasad tworzenia)
Kompetencje miękkie:
- Samodzielność działania
- Orientacja na klienta zewnętrznego i wewnętrznego
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Planowanie i organizacja
- Umiejętność uważnego słuchania
- Jasne i precyzyjne wyrażanie informacji, stanowisk i opinii
- Zaangażowanie
- Dzielenie się wiedzą
- Otwartość na zmienne środowisko pracy
- Proaktywność w kontaktach z zespołem i klientem
- Umiejętność negocjacji pewnych rozwiązań z odbiorcami (cierpliwość, dbałość o szczegóły)
- Umiejętność przyjmowania i udzielania feedbacku
Formy pracy
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej, w biurze w Gdyni i Warszawie
- Praca hybrydowa – 90% zdalnie, 10% stacjonarne spotkania z klientem
Benefity pozapłacowe
- Benefit System kafeteryjny
- Enelmed – możliwość skorzystania z oferty grupowej pakietu medycznego dla siebie oraz kogoś z bliskich (płatność za pakiet w gestii współpracownika)
- Dostęp do szkoleń i certyfikatów
- Wyjazdy integracyjne i integracje lokalne